Pllans con ninos

Visitá la Fuent d’Abaix

Pa la visita, recorrem una galería abovedada construida en pedra, con una lonchitut de bells 70 metros, que mos conduce hasta el manantial. Arribam a una chicota estancia on s’i puede veyé cómo l’aigua mana entre las pedras. El piso superió alberga un chicot museu d’obchetos relacionaus con l’aigua.

 

Ruta de l’aigua

La ruta encomenza a la fuent de la pllaza y arriba hasta l’Ojo la Fuente, manantial que abastece d’aigua la pobllación. É un sendero senyalizau y, tot recorrent-lo, pueden visitá-se el Pozo el Chelo y la Mina Flores. La ruta puede realizá-se en qualquié época de l’anyo, a peu u en biciclleta. En total, ida y tornada, suman bells 9 quilómetros, y el nivell de dificultat é baixo.

 

Excursión a la Ermita de Sant Chusé

La ermita está situada a 2 quilómetros del llugá. É un agradablle sendero senyalizau que transcurre per campos d’oliveras y almendreras, con un nivell de dificultat baixo. A medio camino, i ha un esbarre que mos conduce al miradó de Santa Bárbara, on mos ie trobarem un pilá con la imachen de la Santa y disfrutarem d’unas excelents vistas de la Vall del Cinca