Aviso Legal

turismofonz.es é un dominio a Internet que la suya titularidat é de l’Ayuntamento de Fonz, domiciliau a La Pllaza, 3.

Este sitio Web y toz es suyos contenius, inclluint-ie textos, imáchens, códigos y qualquié atro material, son propiedat de l’Ayuntamento de Fonz u de terceros que en han autorizau l’uso. La utilización de la Web atribuye la condición d’usuario a tota persona que i acceda, y impllica l’aceptación sin reservas de las presents condicións chenerals.

La información y es elementos divulgaus per medio d’estas páchinas se troban protechius per las lleis espanyolas y internacionals sobre Propiedat Industrial y Intelectual. Queda prohibiu, per tanto, la suya reproducción, distribución y comunicación públlica sin l’autorización expresa de l’Ayuntamento de Fonz.

L’usuario se compromete a no utilizá es servicios pa la realización d’actividaz contrarias a las lleis, la moral u l’orden públlico y, en cheneral, a fé-ne un uso conforme a estes términos.

L’Ayuntamento de Fonz no se fa responsablle d’es danyos u perchudicios, directos u indirectos, derivaus de l’uso d’este sitio Web, inclluius danyos a sistemas informáticos, de vez que se reserva el dreto de modificá en qualquié momento es contenius mostraus.